El Campus Gutenberg de Comunicació i Cultura Científica celebra la 5a. edició

Els propers dilluns 14 i dimarts 15 de setembre se celebrarà, al Campus de la Comunicació-Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra, la cinquena edició del Campus Gutenberg, l’escola d’estiu dedicada a la comunicació i a la cultura científica que s’ha convertit en el punt de trobada de tots aquells que treballen en l’àmbit de la comunicació i la divulgació de les ciències.

El Campus Gutenberg té per objectiu consolidar un espai obert que mostri els diversos canals i formats que s’utilitzen per impulsar el periodisme, la comunicació, la cultura i la divulgació científica des de tots els àmbits, així como reflexionar sobre els canvis que s’estan produint i les noves estratègies a seguir. Al mateix temps, és una excel·lent plataforma per donar a conèixer les activitats que es desenvolupen en aquest sector a les noves generacions de professionals i, en general, a l’ampli públic interessat per la divulgació científica.

La iniciativa està impulsada pel Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l’UPF-IDEC i l’Obra Social “la Caixa”, i compta amb la col·laboració de l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra i l’Associació Catalana de Comunicació Científica.

El programa es crea a partir de les moltes propostes que envien, de manera espontània, professionals que han mostrat el seu interès i voluntat de participar. La inscripció és gratuïta.

Tota l’actualitat del Campus Gutenberg es pot seguir a Twitter amb el hashtag #CGutenberg

Campus Gutenberg