Dissenya la imatge del 25è. aniversari de la UPF!

Banner promocional dels 25 anys de la UPFDurant el curs vinent, la UPF celebrarà el seu 25è. aniversari i, per tal d'escollir-ne la imatge commemorativa, la Universitat ha organitzat un concurs obert a tots els membres de la seva comunitat i del Grup UPF: estudiants i antics alumnes, personal docent i investigador, i personal d'administració i serveis.

La imatge guanyadora es farà servir en tots els actes i activitats i en tots els materials de difusió i comunicació relacionats amb aquesta efemèride, que se celebrarà durant el curs 2015-2016.

Les propostes han de complir amb una sèrie de requisits, com ara la incorporació d'elements que identifiquin el motiu de la celebració i el període de l'aniversari (1990-2015), l' adaptació a diferents suports i mitjans (web, impressió, vídeos, estampació, retolació, etc.), la possibilitat de ser reproduïda a tot color i a una sola tinta i la previsió de convivència amb la marca de la UPF. També es valorarà que les imatges incloguin una versió animada.

El termini per presentar les propostes, que han de ser originals i inèdites, finalitza el divendres 10 d'abril del 2015 a les 20.00 hores. Fins llavors, els participants podran entregar els seus dissenys, juntament amb un full d'inscripció, al Punt d'Informació a l'Estudiant (PIE) de qualsevol dels edificis de la Universitat. Es pot presentar més d'una imatge per persona.

El jurat, format pels membres de la Comissió Impulsora del 25è. aniversari de la UPF, concedirà un únic premi, consistent en una targeta regal per valor de 500€ i un diploma acreditatiu. El veredicte no es farà públic fins a primers de maig del 2015.

Per a més informació: Bases del concurs per al disseny de la imatge commemorativa del 25è aniversari de la UPF.