Conferència del professor Roc Parés a la UAM (Mèxic)

Roc Parés, codirector del Màster Universitari en Arts Digitals, oferirà una conferència sobre la indústria de les arts digitals a la Universitat Autònoma Metropolitana de Mèxic.

A través de la seva pròpia experiència com a investigador i autor, realitzarà una reflexió sobre la interseccionalitat de l'art, la ciència, la tecnologia i la societat, disciplines que conflueixen en la major part dels seus projectes com per exemple Deriva.tv, Helium, "Vencindad"…També explicarà la seva experiència com a director científic de la publicació Megafone.net 2004-2014  i de la implicació del seu autor, Antoni Abad, professor del Màster Universitari en Arts Digitals.

Descriurà la cadena de valor de l'art interactiu en la qual ha de tenir-se en compte, d'una banda, la formació, la recerca i l'experimentació en les arts digitals; i d'altra banda, la producció, disseminació i recepció d'aquest tipus de projectes artístics.

Per finalitzar, presentarà alguns projectes realitzats pels participants del Màster Universitari en Arts Digitals.