Apostem per l’streaming per gestionar el nostre contingut audiovisual

• Des de la UPF Barcelona School of Management impulsem la nostra comunicació online millorant l'experiència de visionat dels nostres estudiants amb la tecnologia d’streaming de Flumotion

La importància del vídeo online creix dia a dia, i el món de l'ensenyament no és aliè a aquest fenomen. Així ho constatem des de la UPF Barcelona School of Management, que des de la nostra fundació hem apostat pels continguts audiovisuals com a eina clau per oferir una comunicació de qualitat als nostres alumnes.

Actualment gestionem la nostra biblioteca audiovisual i les nostres emissions en directe en streaming, oferint als nostres alumnes una experiència de visionat fiable, segura i disponible en qualsevol moment. Això és gràcies a Flumotion Profit Video Platform, de la companyia tecnològica Flumotion, empresa espanyola de serveis de streaming.

La tecnologia de Flumotion ha permès un nombre elevat de connexions simultànies i ha permetent mostrar el contingut audiovisual a tot el nostre alumnat. Així hem aconseguit un major engagement amb els nostres estudiants, gràcies a que ara podem fer-los arribar el contingut allà on aquests es trobin. També hem millorat l'experiència de visionat amb una emissió en línia de més qualitat i hem augmentat la productivitat del departament audiovisual mitjançant la gestió on-cloud, Ara també disposem d'una plataforma d'eLearning més potent gràcies a la seva integració amb la plataforma streaming.

Marc Collado, responsable d'Audiovisuals de la UPF Barcelona School of Management, considera que "aquesta plataforma d’streaming ens permet gestionar els continguts audiovisuals amb senzillesa, i no ha estat necessari fer cap inversió addicional en IT en ser una solució cloud'.