Alumnes del Master of Science in IT Strategic Management col•laboren amb el World Mobile Congress

Els alumnes del Master of Science in IT Strategic Management  han col·laborat amb el Departament de Màrqueting del World Mobile Congress celebrat el passat 5 de març.

Gràcies a un acord de col·laboració amb l'organització, els participants van poder assistir gratuïtament al congrés. Per la seva banda, els alumnes van realitzar un total de 600 enquestes als assistents, en la seva majoria professionals del Màrqueting i de les noves tecnologies. Així mateix, els alumnes van poder conèixer les principals novetats del sector de les noves tecnologies de la informació i van aprofitar per presentar-se a les empreses i professionals de la indústria i entregar el seu CV personalment.

El Master of Science in IT Strategic Management, impartit completament en anglès, ofereix als estudiants una visió multidisciplinària per aprendre com alinear l'estratègia tecnològica amb l'estratègia de negoci. El programa inclou pràctiques curriculars i excel·lents oportunitats perquè els estudiants entrin en contacte amb el món de l'empresa a través de visites empresarials o fires professionals com la Smart City Expo o el GSMA Mobile World Congress.