Albert Garcia Vila, director de producció de l'estudi Trizz.tv, imparteix un seminari als alumnes del Màster Universitari en Animació

El divendres 8 de maig, Albert Garcia Vila, director de producció Trizz.tv, estudi creatiu i productora de Computer Graphics, va impartir el seminari “Storyboard” als alumnes del Màster Universitari en Animació.

Després d'unes breus pinzellades sobre la història i evolució de l’storyboard, Albert va explicar als alumnes les tècniques, eines i factors a tenir en compte per desenvolupar un storyboard.
L'experiència professional d'Albert Garcia Vila sempre ha estat relacionada al dibuix animat o al sector audiovisual. Va començar fent còmic de producció per a publicacions Disney quan tenia 18 anys i seguidament va passar a desenvolupar tot tipus de tasques artístiques del món de l'animació: storyboards, layouts, animació, creació de personatges, etc. També va participar en tot tipus de produccions: sèries televisives, publicitat, llargmetratges...

Va treballar a l'Estudi Mariscal durant 13 anys (1999-2012) com a responsable de projectes audiovisuals i de projectes interactius. El seu treball a l’estudi va culminar l'any 2012 sent el director de producció del llargmetratge Chico y Rita, guanyador d'un Goya i pel·lícula nominada als Oscar com a millor pel·lícula d'animació.

Actualment, a Trizz.tv, treballa per a les millors agències internacionals produint espots de publicitat i altres peces audiovisuals o instal·lacions interactives.