Albert Castelló, padrí de la promoció 2014, anima els graduats a ser creatius per diferenciar-se

La UPF Barcelona School of Management va celebrar el passat 7 de juliol l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2014 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. L'acte de graduació va reunir al voltant de 1.500 persones entre graduats, familiars i professors i va tenir com a convidat al directiu de Mortiz, Albert Castellón, qui va apadrinar a la promoció de graduats d'aquest any.

L'acte va estar presidit pel rector de la UPF, Jaume Casals, qui va estar acompanyat a la taula presidencial per la vicerectora de la UPF, la doctora Mireia Trenchs, la directora general de la Fundació Institut d'Educació Contínua, Carme Martinell, i la degana de la UPF Barcelona School of Management, Ana Valenzuela.

Graduació 2014Albert Castelló, va realitzar un discurs en què va parlar dels alumnes com una marca a la qual posicionar en el mercat. Sota aquesta metàfora de màrqueting, Castelló va matisar que "les marques són el que fan i no el que diuen". En un mercat tan competitiu, el padrí de la promoció 2014 va animar als estudiants a ser creatius per buscar la diferenciació de la resta. El directiu de Moritz va afirmar que encara que la seva marca no és líder de mercat, ha sabut crear valor i posicionar d'una forma competitiva, igual que segur faran els graduats de la UPF Barcelona School of Management.

Per tancar la seva intervenció, Castelló va animar els graduats a no posar-se límits amb la frase: "ho vam fer perquè no sabíem que era impossible", el que va provocar l'aplaudiment de tot el públic assistent.

El rector de la UPF, doctor Jaume CaGraduació 2014sals, qui també va pronunciar un discurs proper i molt directe interpel · lant els graduats a qui els va preguntar si s'havien sentit bé a la UPF i els va demanar compromís i vinculació amb la Universitat Pompeu Fabra. 'Avui no acaba vostra relació amb la Universitat. Nosaltres ens esforcem cada dia per fer que la Universitat Pompeu Fabra sigui de les millors universitats d'Europa. Però la Universitat Pompeu Fabra serà el que vosaltres sigueu '.

El rector va felicitar tots els graduats de l'UPF Barcelona School of Management, desitjant-los grans èxits en el seu futur professional i parant la mà. La Universitat sempre estarà amb vosaltres '.

L'acte, presentat pels alumnes del Postgrau en Locució, Ricard Llauradó i Maria Victòria Pastor, va servir perquè els graduats rebessin el seu diploma commemoratiu de la mà dels directors acadèmics i va comptar amb moments commovedors com el vídeo El coneixement com a actitud o els testimonials dels alumnes Susanna Insa, del Màster en Màrqueting Directe i Digital, i Giacomo Gasparini, del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport i Becat Talent. La celebració, patrocinada per RACC i amb la col·laboració de Mortiz, va acabar en els pòrtics del pati de l'edifici Jaume I de la Universitat, on els assistents van gaudir d'un còctel de comiat protegits de la pluja.

La Vanguardia entrevista a Albert Castelló, Padrino Promoción 2014: "Las marcas son lo que hacen, no lo que dicen"

Mira el vídeo de la Promoció 2014 'Només nous camins, et porten a nous reptes':