7a Trobada Anual MBA al CaixaForum Barcelona

El passat 28 de maig va tenir lloc la 7a Trobada Anual MBA al CaixaForum de Barcelona. Com cada any, l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, juntament amb la seva Associació d'Antics Alumnes, van organitzar la trobada entre totes les promocions dels programes MBA part time i MBA full time. En la present edició, l'acte va comptar amb la col·laboració de ?La Caixa ?, que va cedir l'espai per a la celebració.

L'objectiu de la trobada anual és fomentar els contactes entre els antics alumnes MBA. Per això, l'esdeveniment se centra en activitats de networking. A més, en aquesta edició, es va incorporar una activitat cultural gràcies a l'interès històric de les instal·lacions del CaixaForum, que es van crear a partir de la rehabilitació de l'antiga fàbrica tèxtil projectada per Puig i Cadafalch, un dels arquitectes més destacats del modernisme.

L'esdeveniment va començar amb una visita guiada per l'edifici durant la qual els antics alumnes van tenir l'oportunitat de conèixer els secrets sobre la seva construcció i les diferents activitats que s'hi han desenvolupat des de la seva construcció. A continuació, a l'auditori van tenir lloc breus presentacions institucionals i una altra per part del president de l'Associació d'Antics Alumnes, Alberto Figueiras.

L'acte va seguir amb una activitat de networking basada en l'speed dating, que va permetre a cadascun dels assistents de conèixer a altres 10 assistents durant 3 minuts, en els quals van intercanviar targetes professionals.

Finalment, el networking va concloure amb un còctel-sopar a l'aire lliure, a les terrasses del CaixaForum, únic exemple urbà del modernisme industrial.