6a. Trobada Anual MBA a la Torre Agbar: innovació en networking

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra juntament amb l\'Associació d\'Antics Alumnes han utilitzat aquest any per la 6a. Trobada MBA la tècnica del speed dating: conèixer en pocs minuts a molta gent. Aquest esdeveniment de networking que ha tingut lloc a la Torre Agbar, ha estat dissenyat per un exMBA part time. S\'han organitzat 10 àrees virtuals amb un tema de partida per cadascuna que ha servit com a excusa per agrupar als participants. Cada zona ha comptat amb un voluntari exalumne que ha ajudat a dinamitzar les activitats: l\'English Speaking Side, el Frikies Corner, el Hobbies Square, el Singles Lounge, el Bar, l\'Innovation & Entrepreneurship Corner, el Second Hand & Real Estate Market, el Headhunting Area, el Business Speed Dating Room, i el Post MBA Mentoring.

www.idec.upf.edu/mba