6a Trobada Anual MBA a la Torre Agbar i Graduació de l\'MBA part time

L\'IDEC juntament amb l\'Associació d\'Antics Alumnes va organitzar la 6a Trobada MBA, que va tenir lloc el 12 de juny i va utilitzar la tècnica de l\'speed dating: conèixer molta gent en pocs minuts. Aquest esdeveniment de networking, realitzat a la Torre Agbar i patrocinat per Agbar, va estar dissenyat per un antic alumne MBA. A més, es van organitzar 10 àrees virtuals amb un tema de partida per a cadascuna, que va servir com a excusa per agrupar els participants. Cada zona va comptar amb un antic alumne que va dinamitzar les activitats: l\'English Speaking Side; el Frikies Corner; el Hobbies Square; el Singles Lounge; el Bar; l\'Innovation & Entrepreneurship Corner; el Second Hand & Real Estate Market; el Headhunting Area; el Business Speed Dating Room; i el Post MBA Mentoring. Com ho va definir l\'Alejandro Terbeck, Strategic Buyer a Novartis, va ser \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"un alumni meeting molt interactiu i innovador. Ens va obligar a integrar-nos i a interactuar amb el nostre entorn d\'una forma entretinguda i divertida\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

D\'altra banda, el 22 de maig es va celebrar l\'acte de graduació de la 9a promoció de l\'MBA part time. La conferència d\'enguany, sota el nom \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"L\'impuls d\'un nou sector\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\", va anar a càrrec de Miquel Cabré, subdirector general d\'Ecotècnia Energías Renovables.