5ª Trobada Anual MBA

El director de Màrqueting Internacional de Vueling va participar a la V Trobada Anual MBA 2007 de l\'IDEC-UPF.

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar el 8 de maig la cinquena Trobada Anual MBA 2007 que va comptar amb l\'assistència d\'exalumnes dels MBA. Els joves professionals van tenir l\'oportunitat de retrobar-se amb els antics companys de la seva promoció i d\'altres i, en un marc distès, van compartir i intercanviar les seves experiències passades i els projectes futurs.

La V Trobada Anual MBA va estar presidit per Pau Verrié , director general de l\'IDEC-UPF, i va comptar també amb la presència d\' Alfons Claver , director de Màrqueting Internacional de Vueling, que va ser l\'encarregat de pronunciar una conferència als assistents sota el títol ?Vueling: la construcción de una marca líder?.