Els treballadors de la UPF Barcelona School of Management donen sang pel Banc de Sang de Catalunya

Un total de 22 treballadors de la UPF Barcelona School of Management van participar en la campanya de donació de sang, organitzada conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya i el departament de Salut de la Generalitat. D’aquestes,  10 persones van ser donants per primera vegada, un fet que ha estat rebut molt satisfactòriament pel Banc de Sang i Teixits.

La Galeria de l’edifici Balmes de la UPF Barcelona School of Management es va convertir en una unitat d’extracció de sang durant quatre hores, per on van anar passant els diferents participants. La bona sintonia i coordinació en la campanya ja fa pensar els organitzadors en la possibilitat de celebrar una jornada similar un cop a l’any amb l’objectiu de convertir la UPF Barcelona School of Management en un centre col·laborador habitual.

La direcció de la UPF Barcelona School of Management agraeix als empleats la seva col·laboració en aquesta acció solidària, tot recordant que la transfusió de sang o dels seus derivats s'ha convertit en una part imprescindible en l'actual assistència sanitària.