1a edició del Seminari de Gestió de Museus, organitzat per la Universitat Johns Hopkins

El mes de juny passat, l’IDEC va acollir la 1a edició del Seminari de Gestió de Museus “Museums in Changing Times”, organitzat en el marc del Master of Arts in Museum Studies de la Universitat Johns Hopkins - Zanvyl Krieger School of Arts and Sciences.

El seminari, coordinat per l’equip de direcció del Programa de postgrau de Gestió Museística de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i en col·laboració amb el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), va combinar sessions lectives amb un intens programa de visites a museus, entre els quals destaquen el Museu Picasso, la Fundació Miró, el Museu de Ciències Naturals i el Museu d’Història de Barcelona, entre d’altres.

Els estudiants van valorar molt positivament el seminari. Tots van afirmar que s’havien complert les seves expectatives, i el 95% el va qualificar d’excel·lent.

Alguns dels comentaris extrets de les avaluacions confirmen aquesta nota:

“Ha estat la millor experiència educativa de la meva carrera.”

“Aquest seminari ha superat les meves expectatives. És, de molt, el curs més important, estratègic, útil, interessant i divertit del programa d’Estudis Museístics.”

“El seminari ha estat molt interessant [...] Jo em plantejaria allargar-lo una setmana o dues més.”

“El seminari ha superat les meves expectatives. M’ha donat uns altres ulls amb què mirar els museus.”

Mitjançant el Twitter es va poder seguir l’evolució del seminari, al hashtag #jhu_bcn.

Ampliar informació

Seminari de Gestió de Museus