Els alumnes del Màster en Creació Literària, Joseph Zárate i Miquel Duran, inclosos en dues prestigioses antologies

Un text del cronista peruà i alumne del Màster en Creació Literària, Joseph Zárate (guanyador el prestigiós Premio Ortega y Gasset de periodisme), forma part de l'antologia Eduardo Galeano, un ilegal en el paraíso, que acaba de publicar l'editorial Siglo XXI. Es tracta d'un homenatge a l'autor de Las venas abiertas de América Latina, on participen tant amics de Galeano (Joan Manel Serrat, Sebastiao Salgado, entre d'altres) com altres joves promeses del periodisme actual (Alex Ayala o Ana Artigas). Al mateix temps, l'escriptor català Miquel Duran, que també és actualment alumne d'aquesta novena edició del Màster, ha estat inclós a l'antologia de relats Risc, de l'editorial :Rata_, amb escriptors de renom com Enrique Vila-Matas, Lucia Ramis o la professora del Màster en Creació Literària, Flavia Company.

Joseph Zárate

Miquel Duran