“Quatre milions”, per Oriol Amat

El director del Màster en Direcció Financera i Comptable, Oriol Amat, escriu un article a L’Econòmic publicat el passat 4 d’abril sobre el percentatge d'atur que hi ha a l'Estat Espanyol i també a Catalunya, que duplica el de la majoria de països europeus. El catedràtic d'economia financera de la Universitat Pompeu Fabra afirma que “els quatre milions d'aturats són el problema que més preocupa la població”.

En el seu article, Oriol Amat apunta que “en aquest sentit podem recordar que l'any 2006, quan l'economia anava com una moto, el nivell d'atur superava el 8%, que és la taxa d'atur que tenen molts països ara enmig de la crisi”.

Oriol Amat és director del Màster en Direcció Financera i Comptable i participa com a docent en nombrosos programes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Les àrees d'interès professional del catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat de la UPF són l'anàlisi d'empreses i la comptabilitat de gestió. Oriol Amat ha publicat recentment el llibre Eufòria i pànic, en què analitza les causes de la situació econòmica actual.

Cliqueu aquí per llegir l'article complert publicat a L’Econòmic.