“Sol de Lluna ple”, escrit pel professor de Traducció Literària Victor Obiols, arriba a les llibreries

Edicions Llums acaba de publicar “Sol de Lluna Ple”, escrit per Victor Obiols, poeta, músic i professor del Màster en Traducció Literària i Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra-IDEC. En aquest llibre l’autor recull les poesies escrites (publicades i inèdites) que va escriure entre l’any 1974 i 1999.

Tal com cita la sinopsis amb “Sol de Lluna ple s'aparta del cànon de la poesia catalana contemporània, el qual potser no sap com escoltar veus difícils d'etiquetar”.

Victor Obiols va estudiar Grec a la Universitat de Barcelona i es va doctorar en literatura per la Universitat de Southampton. Ha exercit la docència a les universitats de Bristol i de Vic, i actualment és professor del Màster en Traducció Literària i Audiovisual de l’UPF-IDEC i de l’Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barceloní. Paral·lelament es dedica a la traducció i la crítica literària en premsa escrita, i a la direcció  i muntatge de recitals poètics. A més de poeta i traductor, ha dedicat la seva vida a la música com a compositor, pianista i cantant sota el pseudònim Victor Bocanegra.