Pestanyes primàries

Inici de classes:
27 setembre 2017
Fi de classes
05 juny 2018 (per confirmar)
Fi de programa:
13 juny 2018 (per confirmar)
Horari:

Dimarts, dimecres i divendres de 17.30 a 21.30 hores.

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars
Ubicació:

El Màster Universitari en Mercats Financers de la UPF Barcelona School of Management et permetrà analitzar i interpretar els mercats financers mundials, gestionar amb eficàcia qualsevol cartera o patrimoni i aprofundir en la realitat dels productes financers actuals per poder-los traslladar als clients amb un enfocament crític, diferencial i competitiu.

Al Màster Universitari en Mercats Financers abordaràs tant els aspectes bàsics de la gestió i l'assessorament financer com la realitat actual de la banca privada. Al llarg del curs repassaràs els conceptes bàsics d'estadística i matemàtica financera mentre estudies l'estructura de mercats i de productes i la fiscalitat dels darrers productes financers. A més, entendràs les dinàmiques actuals de les institucions d'inversió col·lectiva i aprendràs, al mateix temps, a detectar i desenvolupar habilitats directives útils per a l'exercici de la teva carrera professional. Amb tot això seràs capaç de crear qualsevol tipus de cartera formada pels actius financers més complexos.

Adreçat tant a professionals del sector financer com a titulats universitaris de l'àmbit de l'economia o de l'administració i direcció d'empreses, el Màster Universitari en Mercats Financers forma professionals dels mercats financers, des de gestors de banca privada fins a gestors de fons d'inversió, passant per gestors de riscos, analistes financers, banca personal, directors d'oficina i gestors de tresoreria bancària, entre altres.

Per què aquest programa?

1. Perquè l'avala el prestigi internacional del seu director, el Dr. Xavier Freixas, expresident del Risk-Based Regulation Programme de la Global Association of Risk Professionals (GARP) i de la European Finance Association (EFA), i també els més de 250 participants de les darreres edicions que actualment exerceixen.
  2. Perquè ha rebut reconeixement en l'àmbit internacional: 50a posició en el rànquing mundial Eduniversal en la categoria de «màsters en mercats financers», 3a d'Espanya i 1a de Barcelona.
  3. Perquè tindràs la possibilitat de fer pràctiques professionals en entitats destacades del sector, com Everis, Sociedad Rectora de la Bolsa de Valores de Barcelona, Compañía Emprenova de Innovación y Gestión, Banc Sabadell o Criteria Caixaholding, entre altres.
  4. Perquè els seus continguts permeten que, una vegada acabis el màster, estiguis molt ben preparat per presentar-te als exàmens International Certificate in Financial Advice (ICFA), European Financial Advisor (EFA), Financial Risk Manager (FRM) o Chartered Financial Analyst (CFA).
  5. Per les oportunitats de networking i d'obtenció d'opcions laborals que t'ofereix: compartiràs classe amb companys de tot el món i amb reconeguts professors del sector financer.
  6. Perquè incorpora un model d'aprenentage propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

• Ser capaç de classificar els actius financers existents en el mercat en funció de la rendibilitat i el risc que presentin. Així mateix, que sigui capaç de poder determinar les fonts d'aquesta rendibilitat i risc.
  • Formar a professionals amb capacitats suficients per poder gestionar Institucions d'Inversió Col•lectiva de qualsevol índole, de forma professional i rigorosa.
  • Que el participant obtingui les aptituds i els coneixements per poder assessorar professionalment un patrimoni. Poder detectar les necessitats financeres que un client té i elaborar professionalment una cartera que cobreixi aquestes necessitats.
  • Que el participant pugui estudiar la fiscalitat d'un client i amb aquesta base poder oferir els productes d'acord amb el seu perfil d'inversió i les seves necessitats.
  • Formar a professionals que puguin analitzar un actiu financer qualsevol i determinar quin hauria de ser el preu òptim. En el cas d'accions mitjançant els mètodes d'anàlisi fonamental i tècnic, en el cas dels bons mitjançant la creació de la corba de tipus d'interès i en el cas de derivats amb la seva contrapartida en el mercat al comptat.
  • Formar a professionals que puguin exercir qualsevol competència dins de la banca personal o privada d'una entitat financera. Tracte amb el client, elaboració i aplicació d'un pla financer.Oferir els coneixements necessaris per poder analitzar els riscs que una inversió financera presenta.

A qui va dirigit

El màster es dirigeix tant a Professionals del sector financer com a llicenciats de carreres universitàries afins sense experiència prèvia que vulguin capacitar-se per:

• Valorar els productes del mercat financer, des d'actius de renta fixa fins a actius més complexes com els OTC
  • Analitzar les diferents situacions que es donin en el mercat i adequar les carteres a aquestes situacions
  • Assessorar a qualsevol perfil de client

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo

Descobreix què hi aprendràs