Pestanyes primàries

Fi de programa:
05 juliol 2018
Horari:

D'octubre a febrer: dilluns, dimarts i dimecres de 18 a 21 hores. De febrer a juliol: dilluns, dimecres i dijous de 18 a 21 hores. Sessions optatives en divendres un o dos cops al mes

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars
Ubicació:

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Controlling) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, alhora que t'especialitza en la funció del controller: definir i fer operativa l'estratègia de l'empresa en les operacions del negoci, com ara la comptabilitat analítica, la planificació financera avançada i l'anàlisi sectorial.

Al Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Controlling) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de qualsevol organització. Al llarg del curs, coneixeràs les últimes tècniques de gestió dels clients, tresoreria i gestió financera a llarg termini i aprofundiràs en els processos i les eines informàtiques derivades dels sistemes d'informació. A més, descobriràs tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballin en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Controlling) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders actuals.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Finances Corporatives i International Finance and Accounting.

Per què aquest programa?

1. Perquè el 100% dels estudiants de les darreres tres edicions el recomanaria.
  2. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  3. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses i institucions capdavanteres, com ara el BBVA, Puig, el Banc Sabadell, Cinesa, Danone, DKV, Everis, el Grupo Santander, Hewlett-Packard, Mango, Seat, T-Systems o Unilever, entre d'altres.
  4. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.

• Saber dirigir un departament financer o comptable.
  • Saber dissenyar, implementar i fer el seguiment de les eines de comptabilitat de gestió necessàries per assolir els objectius estratègics.
  • Saber implantar sistemes de planificació financera, de comptabilitat analítica, de control pressupostari i de control de gestió.
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l' estratègia financera.
  • Dominar les tècniques de gestió de clients, de tresoreria i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d' inversió i de finançament.
  • Saber fer la planificació fiscal de manera òptima.
  • Dotar-se de les habilitats directives per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Màster en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa està pensat per als nous professionals que volen orie ntar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo