Pestanyes primàries

keyfacts

Inici de classes:
02 octubre 2018 (per confirmar)
Fi de programa:
03 juliol 2019 (per confirmar)
Horari:

Dilluns, dimarts, dimecres de 18 a 21 h. En funció de les optatives, sessions alguns dijous i divendres

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en International Finance and Accounting) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, pensant especialment  en empreses amb presència internacional. Es tractaran amb profunditat aspectes bàsics com el coneixement detallat de normativa comptable internacional, gestió financera de multinacionals o fiscalitat internacional.

Impartit en espanyol i en anglès, en el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en International Finance and Accounting) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb la gestió d’empreses amb una forta internacionalització. Al llarg del curs, aprofundiràs en les normes internacionals d'informació financera, els aspectes relacionats amb el finançament d'operacions internacionals i els sistemes de control de gestió d'empreses multinacionals.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballen en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en International Finance and Accounting) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders. De tots ells aprendràs, a més, tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Finances Corporatives i en Controlling.

Per què aquest programa?

1. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  2. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses i institucions capdavanteres, com ara el BBVA, Puig, el Banc Sabadell, Cinesa, Danone, DKV, Everis, el Grupo Santander, Hewlett-Packard, Mango, Seat, T-Systems o Unilever, entre d'altres.
  3. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.
  4. Perquè et dóna accés accelerat a l'acreditació CIMA (Chartered Institute of Management Accountants), una de les institucions més reconegudes internacionalment per l'acreditació de professionals en management, comptabilitat financera i comptabilitat de gestió.

• Saber dirigir un departament financer o comptable d’una multinacional.
  • Conèixer exhaustivament el funcionament de la normativa comptable internacional (NIIF-IFRS).
  • Saber relacionar els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i de finançament en entorns internacionals.
  • Saber dissenyar la planificació d'una empresa de manera òptima, tenint en compte els aspectes relacionats amb la fiscalitat internacional.
  • Entendre el funcionament dels comptes en divises i dels productes financers més adequats per a la gestió dels riscos de tipus de canvi, tipus d'interès i risc de país.
  • Conèixer els elements conceptuals que ajuden a dissenyar la política financera de l'empresa.

A qui va dirigit

El Màster en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat International Finance and Accounting) està pensat per als nous professionals que volen orientar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Concebut especialment per als estudiants i professionals interessats a treballar en multinacionals i empreses internacionalitzades, el Màster et proporcionarà els coneixements i els recursos necessaris per desenvolupar la teva carrera professional en el camp de la direcció financera i comptable en un entorn internacional i d'actualitat.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo