Pestanyes primàries

Inici de classes:
05 febrer 2018
Fi de programa:
08 març 2019 (per confirmar)
Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster Universitari Online en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management et convertirà en un directiu especialitzat en una de les àrees amb més futur professional: el comerç i els negocis internacionals. Al llarg del curs aprendràs a dominar l'estratègia i l'operativa del comerç exterior, i les diferents circumstàncies que condicionen els negocis internacionals. A més, milloraràs les teves habilitats directives i aprendràs a analitzar les oportunitats de negoci a cada continent.

Disponible en modalitat presencial i online, el Màster Universitari Online en Negocis Internacionals l'imparteixen professionals amb una vasta experiència en mercats internacionals. També t'ofereix la possibilitat de desenvolupar el teu pla de negocis: la creació d'una empresa amb vocació exterior o un pla de millora per a una empresa internacional.

Situat internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat per EDUNIVERSAL, el Màster Universitari Online en Negocis Internacionals va dirigit a professionals del negoci internacional, titulats universitaris i graduats superiors, especialment en l'àrea de l'administració d'empreses, economia, dret i enginyeries, que tinguin experiència professional prèvia.

Per què aquest programa?

1. Per la seva sòlida trajectòria i la seva ferma vocació internacional: 15 anys formant més de 700 estudiants de més de 30 països.
  2. Pel seu reconegut equip docent, format per acadèmics i professionals de la Universitat Pompeu Fabra, de l'Observatori de Relacions amb Amèrica Llatina i de reconegudes empreses i institucions, tots amb una vasta experiència pràctica en mercats internacionals.
  3. Perquè tindràs l'oportunitat de participar en un joc de simulació de decisions estratègiques amb els teus companys de diferents nacionalitats.
  4. Perquè et capacita per assolir responsabilitats directives en empreses i institucions amb vocació internacional, i et permet desenvolupar el teu esperit emprenedor.

Objectius

En finalitzar el programa, els participants hauran adquirit els coneixements i les habilitats indispensables per ser capaços, entre d'altres aspectes, de:

• Analitzar i conèixer els aspectes macroeconòmics del mercat internacional
  • Diagnosticar la capacitat exportadora de l'empresa.
  • Identificar, analitzar i desenvolupar oportunitats de negoci o inversió en mercats estrangers.
  • Analitzar les característiques dels mercats a Amèrica Llatina, Àsia i Europa.
  • Establir l'estratègia de presència internacional de l'empresa.
  • Decidir la forma d'entrada i el procés de negociació més adequades.
  • Organitzar i gestionar les activitats pròpies d'un departament de comerç exterior.
  • Analitzar i decidir un mode de transport de mercaderies, els mitjans de pagament i la redacció d'un contracte de distribució, agència i franquicia.
  • Complimentar un document duaner.
  • Adquirir les habilitats necessàries per iniciar i mantenir activitats activitats empresarials a l'estranger

A qui va dirigit

El màster es dirigeix a professionals del negoci internacionals, així com a llicenciats universitaris i graduats superiors, especialment en l'àrea d'administració d'empreses, economia, dret i enginyeries, que comptin amb experiència professional.

A tots ells, el curs els permet adquirir o actualitzar, els coneixements necessaris per exercir la seva activitat professional en temes relacionats amb el negoci internacional i les relacions empresarials d'abast global.

Descobreix què hi aprendràs