Pestanyes primàries

Màster Online en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Aquest màster et formarà per a treballar com a:

• Director de comunicació de centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Comunicador a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Redactor científic a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Divulgador a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Community Manager de centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Periodista especialitzat en ciència, medicina o mediambient.
  • Gestió del coneixement científic, mèdic o medioambiental.
  • Comunicador de projectes de recerca.

L'experiència dels estudiants

Anna Juan
Curs 2014-15
Coordinadora del departament “Difusió de la Ciència i Reputació Corporativa"- Institut de Recerca Sanitària de l’Hospital La Fe (València)

Em vaig inscriure a la convocatòria de l'Institut d’Investigació Sanitària de La Fe, a València, i vaig ser seleccionada entre 700 candidatures gràcies a un dels treballs realitzats al taller de Comunicació Corporativa del Màster, en què vaig treballar l’entorn digital d'un Institut de Recerca. Era l’única candidata que coneixia el treball d’un institut de recerca i haver passat pel màster va ser la clau de la selecció.

La meva tasca actual és la de convèncer als investigadors de la importància de la divulgació, donar visibilitat a l'institut i posar-li cara a la ciència.