Pestanyes primàries

Import

Preu:

PREU I DESCOMPTES:
La jornada tindrà un preu de 45 euros que inclou totes les ponències de la jornada, documentació, coffee break per esmorzar y el dinar/lunch – networking del migdia.
Alguns descomptes apliquen:

• Gratuïta: la jornada serà gratuïta per als alumnes actuals del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport (modalitat presencial o online) i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de “Inscripcions i Esdeveniments”.
  • Descompte del 20% (cost 36€):
    • Antics alumnes del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de “Inscripcions i Esdeveniments”.
    • Empreses associades a INDESCAT. El registre a la jornada es realitzarà a través del formulari de registre, selecciona l'opció: Pagament per transferència (un cop finalitzat el formulari rebràs un email amb el número del compte corrent). Finalment, envia el comprovant de la transferència (36 €), juntament amb l'acreditació a l'organització a admin@bsm.upf.edu per a la seva tramitació.

• Preu complet (cost 45€): totes les persones externes interessades a assistir a la jornada, podran fer-ho registrant-se en el formulari situat a la web i realitzant el pagament amb targeta de crèdit al moment del registre.