Pestanyes primàries

Modalitat:
Preu:
Ubicació:

Edifici Balmes, UPF Barcelona School of Management (Balmes 132-134)

La 7a edició de la Jornada del Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF – Barcelona School of Management, se celebrarà el proper dijous 12 d'abril i, com en anteriors edicions, la jornada es centrarà en un tema relacionat amb el management esportiu.

Enguany versarà sobre la comunicació en la indústria de l'esport i comptarà amb la participació de professionals reconeguts en el sector que tractaran temes com: la importància d'una bona gestió de la comunicació, les estratègies i la planificació de campanyes de comunicació, la gestió de les crisis, la irrupció de les Xarxes Socials, noves formes de comunicar i relacionar-se amb els clients i/o seguidors o l'impacte social, entre altres temes.

També hi haurà un espai per al networking y l'intercanvi d'impressions i coneixements amb els altres assistents. Aquesta activitat va ser valorada molt positivament en l'edició anterior.

La Jornada, organitzada pel Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF Barcelona School of Management, compta amb col·laboració del Clúster de la Indústria de l'Esport a Catalunya, INDESCAT i del UPF Sports Lab, i tindrà lloc el proper dijous 12 d'abril a l'Auditori de la UPF Barcelona School of Management (C/ Balmes 312, Barcelona).

PROGRAMA:

8:30h. Lliurament acreditacions

9:05h. Presentació de la Jornada

9:15h. Ponència i debat posterior: "La importància de la comunicació en la indústria de l'esport". Ramon Amich, Managing Director Spain de Nielsen Sports

10:30h. Coffee break – Networking

11:00h.  Ponència: "Gestió de la comunicació del projecte "Summits of my life" de Kilian Jornet". Jordi Lorenzo, CEO Lymbus

11:45h.Taula rodona: Casos pràctics de comunicació en la indústria de l'esport:

• Comunicació d'una empresa del sector esportiu: "BUFF". Albert Medrano, Responsable de Màrqueting de BUFF
  • Comunicació d'un esdeveniment esportiu: "e-Sport, la Lliga de Videojocs Professional". Susana Font. Responsable de Comunicació
  • Comunicació d'un esportista: "Ona Carbonell (natació sincronitzada)". Josep Mª Figueras de You First Sports. Pendent confirmació definitiva

13:15h. Lunch - networking entre els participants

15:00h.  Ponència: "Tendències i reptes de futur de la comunicació esportiva". Chris Tulloch, Departament de Comunicació Universitat Pompeu Fabra

15:45h. Taula rodona final: "Present i futur de la comunicació esportiva". Amb la participació de:

• Ramon Besa, periodista
  • Xavier Ramón, professor i investigador del Departament de Comunicació Universitat Pompeu Fabra, nous formats de comunicació
  • Enzo Olivera, corresponsal a Europa de GolTV Latinomérica

17:00h. Clausura de la jornada

PREU I DESCOMPTES:
La jornada tindrà un preu de 45 euros que inclou totes les ponències de la jornada, documentació, coffee break per esmorzar y el dinar/lunch – networking del migdia.
Alguns descomptes apliquen:

• Gratuïta: la jornada serà gratuïta per als alumnes actuals del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport (modalitat presencial o online) i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de “Inscripcions i Esdeveniments”.
  • Descompte del 20% (cost 36€):
    • Antics alumnes del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport i del Màster en Periodisme Esportiu. El registre a la jornada es realitzarà a través de la eSecretaria en l'opció de “Inscripcions i Esdeveniments”.
    • Empreses associades a INDESCAT. El registre a la jornada es realitzarà a través del formulari de registre, selecciona l'opció: Pagament per transferència (un cop finalitzat el formulari rebràs un email amb el número del compte corrent). Finalment, envia el comprovant de la transferència (36 €), juntament amb l'acreditació a l'organització a admin@bsm.upf.edu per a la seva tramitació.
  • Preu complet (cost 45€): totes les persones externes interessades a assistir a la jornada, podran fer-ho registrant-se en el formulari situat a la web i realitzant el pagament amb targeta de crèdit al moment del registre.

Amb la col·laboració de: