Pestanyes primàries

Inici de classes:
04 novembre 2017
Fi de programa:
05 abril 2018 (per confirmar)
Horari:

Un dissabte al mes de 10 a 14 h.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Amb el Postgrau Semipresencial en Direcció Comptable i Control de Gestió de la UPF Barcelona School of Management aprendràs a diagnosticar la situació i l'evolució econòmica i financera de qualsevol empresa, mentre estudies els diferents sistemes de càlcul de costos i aprofundeixes en la implementació dels últims sistemes de comptabilitat analítica.

Al llarg del curs, el Postgrau Semipresencial en Direcció Comptable i Control de Gestió t'ensenyarà a analitzar l'estat econòmic i financer d'una empresa d'una manera analítica i estratègica. Així mateix, aprendràs a fer pressupostos i assegurar-ne la implantació i el control a través dels sistemes de gestió més emprats. Per mitjà d'exercicis majoritàriament pràctics, analitzaràs tots els continguts des d'una perspectiva de direcció i desenvoluparàs les teves habilitats directives i de lideratge per convertir-te en un professional de la comptabilitat capaç de dirigir un departament comptable en tots els seus vessants.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i finances, el Postgrau Semipresencial en Direcció Contable i Control de Gestió té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Objectius

El Postgrau Semipresencial en Direcció Comptable i Control de Gestió permet que els participants puguin:

• Dominar els diferents sistemes de càlcul de costos i utilitzar les tècniques per al seu control, així com implantar sistemes de comptabilitat analítica.
  • Elaborar un pressupost, implantar sistemes de control pressupostari i analitzar desviacions.
  • Dissenyar un sistema de control de gestió des d'una perspectiva de direcció.

A qui va dirigit

A graduats, llicenciats o diplomats universitaris que es vulguin especialitzar en aquesta àrea i a professionales amb experiència i coneixements comptables que vulguin o necessitin actualitzar, ampliar o profunditzar-los.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo