BLA BLA BLA, BSM ANIMATION FESTIVAL (19/01/2018)

Data:
19/01/2018
Hora:
de 15:00 h a 21:00 h
LLoc:
Auditori de la UPF Barcelona School of Management (C/Balmes 132, 08008 Barcelona)
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

Descarrega’t el programa i inscriu-t’hi aquí

“THE SHORT FILM AND ITS ROLE IN THE ANIMATION INDUSTRY”

BLA, BLA, BLA, el primer festival d'animació organitzat pel Màster Universitari en Animació de la UPF Barcelona School of Management arriba, amb molta energia, per dinamitzar la indústria de l'animació a Barcelona.

En la seva primera edició, BLA, BLA, BLA, s'estrenarà amb la presentació dels projectes de fi de màster dels alumnes del Màster Universitari en Animació (MUAN) i continuarà amb un apassionant programa dedicat al curtmetratge.

Arrencarem motors el dijous 18 de febrer, la gran data per als alumnes del MUAN, el dia en què un jurat valorarà les seves peces d'animació desenvolupades al llarg d'un intens any d'aprenentatge i creació, el dia en què estudiants i indústria poden començar a imaginar la seva col·laboració en el mitjà, curt o immediat futur.

Continuarem el 19 de febrer amb les BSM Animation Talks, una programació de xerrades i curts presentada per professionals del sector en la qual ens explicaran les seves propostes i plantejaments creatius a través de tot tipus gèneres, des del curt d'autor, el curt col·laboratiu, els curts comercials a les instal·lacions artístiques. Consulta la programació detallada al següent enllaç.

Si t'apassiona l'animació, si vols dedicar-te a ella, si ets un espectador, professional, si ets fan, treballes en el sector o ets un estudiant convençut, t'esperem a la UPF Barcelona School of Management.

Descarrega’t el programa i inscriu-t’hi aquí