Una sessió de mediació: visualització de tècniques en viu

Data:
14/06/2016
Hora:
de 17:30 h a 20:00 h
LLoc:
Campus Balmes (C/Balmes 132, 08008 Barcelona)
Email de contacte

En aquesta sessió de mediació, professionals experts en mediació realitzaran la posada en escena d'un cas real de mediació, en la qual els participants podran veure la potencialitat de la mediació i de les tècniques mediadores com l'oportunitat més eficaç per gestionar conflictes.

Professorat
El programa serà impartit per la direcció acadèmica del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management:

Maria Munné

• Supervisora dels Mediadors Penals en Adults del Departament de Justícia.
  • Professora del Departament de Psicologia Social de la Universitat de Barcelona.

També és formadora en mediació pel: Consell de l'Advocacia Espanyola, Consell de l'Advocacia Catalana, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Valladolid.

Javier Wilhelm

• Psicòleg clínic i Mediador. Director de l'empresa Mediacion i Convivència, sl
  • Màster en Mediació per la Universitat de Múrcia i formació en mediació en la Facultat de Dret de la Universitat de Buenos Aires, Argentina.

També és soci mediador de Wilhelm-Munné & Associats, primer premi a la Innovació i a l'Excel·lència al Món Local, concedit pel Congrés Català de Gestió Pública pel Centre de Mediació de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes i Vicepresident del comitè científic de l'associació Equilibri de Bolonya, Itàlia.

A qui es dirigeix
El taller es dirigeix a economistes, advocats, sociòlegs, arquitectes treballadors socials, psicòlegs, i a  altres estudiants o professionals que desitgin centrar la seva carrera en la mediació professional.

Metodologia
Amb una metodologia pràctica, els participants podran familiaritzar-se amb les tècniques que permeten obrir un canal de comunicació, potenciar la reflexió de les parts i arribar a enteniments mútuament satisfactoris. Els directors del Màster en Mediació Professional obriran un espai de debat amb els assistents per integrar aportacions, visions i aportacions teòriques i tècnics dels mateixos.

Inscripció
Taller gratuït i obert al públic. Imprescindible confirmar assistència aquí.