Presentació projectes finals del Màster en Creació de Videojocs

Auditori UPF Barcelona School of Management
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

El proper 15 de novembre, els estudiants del Màster en Creació de Videojocs presentaran els projectes fi del màster realitzats al llarg de l'any.

Aquest màster, pensat per preparar experts programadors de videojocs i directors artístics, especialitza els participants en els aspectes tècnics de la producció de videojocs (programació gràfica, intel·ligència artificial, lògica, etc.) i en els aspectes creatius (conceptualització argumental, disseny visual, modelatge de personatges, escenaris, objectes, etc.). A classe, els professionals del videojoc descobreixen les darreres tècniques de gestió de projectes i estructuren el seu propi projecte a partir de milestones o elements lliurables, igual que a la indústria. Quan acaba el màster, els alumnes finalitzen amb un projecte professional perfectament capacitat per llançar-se al mercat laboral, cosa que han fet alguns dels exalumnes (Sugar Kid amb «A Crowd of Monsters», per exemple).

Aquest dia es presentarantres projectes diferents. Aquest vídeo us avança els projectes que es presentaran públicament:

Low Lights: Unai Alonso Alvarez, Juan Armen Arakelyan Harutyunyan, Javier Calvo Martín, Rodrigo Gil Berna, Bernat Gil i Massó, Mikel Pineda de Santiago, Raúl Trullenque Viudas i Francesc Vela Monclús.

Gamshal: The Forsaken Monk: Marc Baró Cusso, Aleix Bru Valls, Guillem Duñó Aixerch, Marc Ferrandiz Borras, Pablo García-Munté Garcia, Eloi Roma Batlle, Carlos Pérez Ramil i Marc A.J.Veciana.

Unaligned: Jimena Cuenca Bonino, Juan Pablo Espino Rivero, Jordi Farràs Mañé, Dani Galacho Bermudez, Nuria Ibañez Miro, Carlos A. Oporto Jeremías, Cristian Soriano Crespo i Josep Sorribes Ribes.

El Màster en Creació de Videojocs es considera un màster de referència en la indústria del sector nacional i internacional. Un gran nombre d'exalumnes han estat guardonats en certàmens tan prestigiosos com l'Independent Games Festival, ArtFutura, Creanimax o els Three Headed Monkey Awards.