Lliurament dels Premis UPFEmprèn 2017

Hora:
de 13:00 h a 14:00 h
LLoc:
Auditori de l'edifici Mercè Rodoreda. Campus de Ciutadella (Ramon Trias Fargas, 25-27. Barcelona)
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

El proper 23 de novembre, a les 13.00 hores, tindrà lloc a l'auditori de l'edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra el lliurament dels Premis UPFEmprèn 2017, convocats pel Consell Social de la UPF, amb l'objectiu de reconèixer la iniciativa i la capacitat empresarial dels joves universitaris.

Els premis compten amb dues modalitats, dotades amb 10.000 euros cadascuna: UPFEmprèn IDEA, patrocinat per la Fundació Banc Sabadell, que premia la millor idea de negoci, i UPFEmprèn EMPRESA, que reconeix la millor empresa creada dins el període d'un any abans d'optar al premi.

L'ace és obert al públic, prèvia inscripció en següent formulari.