Descobrim com les Neurociències ens poden ajudar en l’estrès, parlar en públic i innovar

Data:
05/04/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Avui en dia ens trobem immersos en la revolució de les Neurociències. Aquesta etapa està marcada per un període de progressos on hi són destacables una contínua aparició de descobriments científics sobre el nostre cervell i sobre el seu funcionament.

Ana Farré i Oriol Lugo, fundadors d’Owl InstituteS’han combinat les Neurociències amb camps tan diversos com l’economia, el marketing o l’educació, per exemple. Tanmateix, l’àmbit que ens centrarem en aquesta conferència és el de recursos humans. De fet, ha nascut un nou cos de pràctiques que s’anomena “Teràpies Neurocientífiques o de reprocessament”, que permeten ajudar que les persones superin l’estrès, les pors, els conflictes... d’una forma ràpida i efectiva.

Aquestes metodologies són un pas més enllà del Coaching convencional, ja que treballen en uns nivells més profunds del cervell i amb unes bases científiques fiables i validades. Una de les metodologies més estudiades és la del EMDR (Desensibilització i Reprocessament a través dels Moviments Oculars Ràpids). Aquesta tècnica facilita poder fer front a situacions complexes i estressants del dia a dia, molt presents en un entorn organitzacional d’alt funcionament.

Ana Farré i Oriol Lugo, fundadors d’Owl Institute i creadors d'OWL THERAPY ©,  ens explicaran com aquestes tècniques ens ajuden a alliberar de les tensions, ansietats, pors... al mateix temps que potencien la creativitat i la concentració, permeten així un millor rendiment i desenvolupament professional. En definitiva, són les eines ideals per a aquells managers que volen passar a un nivell superior en les seves carreres professionals.

Ponents de la conferència:

• Ana Farré, psicòloga formada per la Universitat Ramon Llull - Blanquerna i col·legiada al Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya número 20751. Disposa d'un Màster oficial en Psicologia de la Salut i Psicoteràpia per la mateixa universitat i actualment hi està realitzant un Doctorat en Psicologia.
  • Oriol Lugo, psicòleg format per la Universitat de Barcelona i col·legiat amb el número 19681.Disposa d'un Màster oficial en Psicologia de la Salut i Psicoteràpia per la Universitat Ramon Llull - Blanquerna, i un Màster en Coaching Executiu i Personal per IDEC (Universitat Pompeu Fabra), on a més imparteix classes en la seva especialitat en Coaching Psychology. Actualment Doctorand en Psicologia per la Universitat Ramon Llull - Blanquerna.

Inscriu-te!

Data: 5 d’abril del 2017 de 19:00 a 21:00 hs
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.