Marketing Automation: Robots Intel·ligents exercint de community managers

Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

L'automatització de les disciplines del sector terciari i, en particular, del marqueting està plantejant un nou repte d’innovació. Alguns parlen de la revolució 4.0, ja que cada vegada són més els departaments de marketing i vendes que integren en les seves empreses processos d’automatització amb la finalitat de ser més eficients i allargar el cicle de vida del client. Aquests processos d'automatització del màrqueting es basen en l'ús de la tecnologia per realitzar accions comunicatives automàticament, sense la necessitat d'invertir temps i personal en elles cada vegada que s'executen.

Gràcies a la implantació de l'automatització del màrqueting ens assegurem el lliurament del missatge idoni al públic correcte al moment perfecte.

Josep-Lluís de GabrielQuè aconseguiràs amb el màrqueting automatitzat?

• Quantificar l'impacte de les campanyes de màrqueting realitzades
  • Incrementar la rellevància i efectivitat de les teves campanyes de màrqueting
  • Augmentar els teus beneficis
  • Aconseguir els teus objectius de màrqueting i vendes
  • Reduir costos i temps del personal
  • Augmentar la productivitat i eficàcia del teu equip

Ponent: Josep-Lluís de Gabriel, soci fundador d'empreses de l'àmbit digital com Eresmarketing, Bitlonia, o Veziko. També compagina la seva activitat professional amb la docència en diverses universitats, i la impartició de conferències a tot el món. En l'àmbit social, està implicat en el desenvolupament econòmic de la Costa Barcelona Maresme, a través de la Presidència del Barcelona Maresme Business Club.

Inscriu-te!

Data: 26 d’abril del 2017 de 19.00 a 21.00h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació forma part del cicle Tardes d’Emprenedoria i està coorganitzada amb la Unitat d’Innovació UPF-Business Suttle. L’assistència està restringida als emprenedors del Business Suttle, estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.