Aprèn a fer networking i aconsegueix arribar als contactes clau

Data:
21/06/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Fer networking no vol dir passar-se la vida entre còctels o assistint a conferències. És aprofitar els recursos que t'ofereixen, com ara el seu propi capital relacional i la seva manera de funcionament relacional.
•    Si ets un "relació pública", aprofita-ho.
•    Si no t’agraden els còctels, aprofita-ho també.
Fer networking no és utilitzar LinkedIn o concentrar-se en les xarxes socials; és entendre la construcció de la seva pròpia xarxa i gestionar-la amb discerniment.

Marion SuffertA través d'exercicis àgils, podrem avaluar el nostre capital relacional i construir una estratègia de xarxes per agilitzar el nostre canvi professional.

Continguts del taller:
•    Transformació del món professional: visió tradicional i mercat futur.
•    El nostre capital relacional: inventari i diagnòstic.
•    Construcció d'una estratègia de xarxes.
•    La xarxa i la resistència al canvi: la competència del "networker".

Ponent: Marion Suffert, sòcia directora de VASIS Conseil; consultoria especialitzada en la gestió de la carrera professional. Porta més de 20 anys acompanyant directius en la gestió de la seva carrera professional, construint a través de la xarxa de contacte, models de gestió del canvi. A més, també és creadora de l'Espai Taronja, espai de transició per a executius amb projectes innovadors.

Inscriu-t'hi!*

Data: 21 juny 2017 de 19 a 21hrs
Preu Alumni: GRATUÏT
Preu no Alumni: 60 €
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C / Balmes, 132-134 Barcelona)
Idioma: castellà

* Per inscriure’t al taller, has d’utilitzar el teu usuari i contrasenya de l’eSecretaria de la UPF Barcelona School of Management. Si no recordes la contrasenya, al següent enllaç pots recuperar-la. D’altra banda, si és la primera vegada que entres a l’eSecretaria, pots contactar amb nosaltres al correu alumni@bsm.upf.edu perquè et facilitem un usuari i contrasenya.