Bowie Listening Room: Jordi Turtós presenta Space Oddity

Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
Aula Polivalent de la UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132 - 6a planta)
Email de contacte

La Bowie Listening Room comptarà amb tres curator’s sessions amb experts que presentaran, analitzaran i contextualitzaran els àlbums més icònics de Bowie per després escoltar-los de principi a fi, en vinil i en una sala equipada amb un espectacular sistema de so.

Les sessions seran una autèntica experiència sonora, ja que s’utilitzaran dos altaveus Klipsch: altaveus de botzina, d’un metre d’alçada, de fusta i que no han estat modificats des de la seva fabricació, ara fa 70 anys.

En aquesta ocasió, Jordi Turtós presenta Space Oddity. Jordi Turtós, periodista musical, programador de festivals i professor del postgrau en gestió de la indústria musical de la Barcelona School of Management ens parlarà de l'àlbum Space Oddity (1969), el segon LP de Bowie i un dels més destacats de la seva discografia gràcies al tema que porta el mateix nom, Space Oddity, i en el que col·labora per primera vegada amb el productor Tony Visconti, el productor que està darrere dels millors discos de Bowie i que el va acompanyar fins a l’últim disc -Blackstar- el 2016.

Reserva la teva invitació

Properament:

29 de juny

Alex Murray-Leslie presenta la trilogía de Berlín.

4 de juliol

Santi Carrillo presenta Young Americans.