Legaltech: digitalització i revolució del sector jurídic

Data:
11/04/2018
Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes 132-134)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu
  • Sabies que la innovació tecnològica és la clau per aconseguir l'eficiència i la satisfacció del client en el sector legal en els propers anys?
  • Sabies que en el món Legaltech és necessària la col·laboració multidisciplinar de professionals heterogenis: legal, disseny, enginyeria, management, etc.?
  • Sabies que ja existeixen despatxos d'advocats que incorporen la intel·ligència artificial en la seva metodologia de treball?

Davant d'aquest nou context, els actors tradicionals en el món dels serveis jurídics es veuen obligats a realitzar un important canvi de paradigma i renovar la forma en què presten els seus serveis.

El dimecres 11 d'abril, Jorge Morell, jurista especialitzat en Legaltech presentarà el Mapa de la Legaltech a Espanya i les 5 grans categories en què han nascut nombroses startups jurídiques, especialment a Barcelona, ​​i al costat de Lluís Escribano, Manager d'Estratègia Digital de RocaSalvatella, Alumni UPF BSM i professor del Postgrau de Transformació Digital, repassaran quines seran les claus de l’èxit d'aquests nous models de negoci i analitzaran la revolució que experimentaran els despatxos i serveis jurídics en els pròxims anys.

No faltis, inscriu-te aquí!

Si abans de l'acte vols formular les teves preguntes als ponents, ho pots fer via Twitter a través dels hashtags #AlumniBSM #ExpertInsights i via mail a alumni@bsm.upf.edu

Segueix el compte @AlumniBSM i gaudeix de les nostres propostes de coneixement i activitat.