Conferència/Taller “ Vull innovar. Per on començo? Prova el Desing Thinking”

Data:
06/06/2016
Hora:
de 14:00 h a 16:00 h
LLoc:
Barcelona School of Management C/Balmes, 132-134 Barcelona
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Aquesta conferència/taller parteix de dues conviccions i un mètode:

1ª convicció consisteix a veure que el món pot anar endavant si visualitzem que està ple d’oportunitats per innovar productes i serveis contínuament.

2ª convicció: detectar necessitats encara no satisfetes és un art, quelcom que tots podem aprendre però no sense esforç i voluntat de connectar empàticament amb els nostres clients potencials.

El mètode que presentarem és el Design Thinking. Un mètode és un camí segur per aconseguir resultats. En aquest seminari convidarem als participants a que transitin pels cinc passos del Design thinking per tal que descobreixin per si mateixos/es el valor de de la innovació centrada en les persones.

Destinataris
Aquesta conferència/taller està adreçada a qualsevol persona que estigui interessada a conèixer una metodologia per enfrontar-se de manera creativa e innovadora a qualsevol tipus de problema de negoci.

El curs no assumirà cap coneixement previ ni donarà res per descomptat.

• Ponents: Artur Massana i Ana Viñals
  • Fecha: 21 de juny de 2016
  • Horario: de 14.00 a 16.00h
  • Idioma: castellano