Gala de Graduació Promoció 2017

LLoc:
Edifici Roger de Llúria del Campus de la Ciutadella
Email de contacte

La Gala de Graduació dels màsters i postgraus de la UPF Barcelona School of Management és un moment molt emotiu per tota la nostra comunitat , perquè és un dia de celebració i de reconeixement de l'esforç dut a terme per tots els alumnes. Sabem que acabes una etapa molt intensa en la qual tots esteu dedicant gran part del vostre temps a ampliar coneixements, capacitats i habilitats, a concloure projectes que espereu fer realitat, i a descobrir noves oportunitats de futur.

Per celebrar junts el final d'aquest període, enguany et convidem a un acte especial, pensat i dissenyat per compartir plegats l'ecosistema de talent multisdisciplinar que entre tots heu creat en el vostre pas per l'escola.

La Gala de Graduació se celebrarà dilluns 10 de juliol i dimarts 11 de juliol a les 19.00 hores a l'Edifici Roger de Llúria del Campus de la Ciutadella (c/ Ramon Trias Fargas 25-27, Barcelona). Consulta en el nostre calendari quin dia concret correspon al teu programa.

Per saber més: Gala de Gradució Promoció 2017 i segueix-nos a: #Graduacio2017