Podem extreure evidències de les xarxes socials i aplicar-les en benefici de l’empresa?

Data:
08/02/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134, Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu
  • Realment la nostra empresa està orientada al client?
  • Com fonamentem les nostres decisions?
  • Sabem com gestionar i aprofitar la quantitat d’informació que es genera cada dia per a la nostra notorietat o reputació?

Manel GuerrisLlorenç RubióLes xarxes socials juguen un paper cada cop més important tant per les persones com per les empreses, ja que transmeten aspectes com l'obesitat, la felicitat o fins i tot la depressió i, d’altra banda, també poden ser utilitzades com a eina de gestió.

Sabem que a través dels missatges que es generen a les xarxes socials podem analitzar comportaments, tendències i emocions diverses. Aquest estudi pot ser utilitzat pel departament de marketing o recursos humans amb l’objectiu d’actuar de forma avantatjosa per la nostra empresa.

De fet, mitjançant l’anàlisi de les xarxes socials i els continguts d’aquestes podem conèixer de forma científica qui són realment les persones o empreses que juguen un paper rellevant en les xarxes i què fan. Gràcies a això, podem modificar la xarxa o decidir quin missatge i a qui, dins de la xarxa, serà transmès per tal de beneficiar el nostre negoci.

En aquesta sessió aprendrem com fer-ho de la mà de Manel Guerris, Consultor i expert en Business Analytics, i de Llorenç Rubió, expert en Business Development i Públic Admin. a Telefònica.

Inscriu-te!

Data: 8 de febrer del 2017 de 19 a 21hs
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 - Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Tots els assistents poden venir amb un convidat.