Quin estil de comunicació tens?

Data:
17/01/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134, Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Ferran Ramon-Cortés, fundador y director del Instituto 5 FarsConstruint ponts entre diferents Estils Relacionals

Per què amb algunes persones ens entenem fàcilment i en canvi amb altres ens resulta tan difícil? Per què algunes coses que diem a alguns els senten tan malament i a uns altres tan bé? Per què les mateixes paraules algunes vegades ens apropen i altres generen una distància insalvable?

Les persones tenim estils diferents, i això fa que ens comuniquem amb els altres de forma diferent, i que rebem la comunicació d'ells de manera diferent. Comprendre quin és el nostre estil relacional, saber com ens comuniquem i adaptar la nostra comunicació a l'estil de la persona a la qual ens dirigim fa que puguem entendre'ns millor i que la nostra comunicació arribi millor als altres.

Ferran Ramon-Cortés; fundador i director de l'Institut 5 Fars, col·laborador habitual de mitjans com El País, Catalunya Ràdio o Rac1 i autor de diversos llibres de comunicació; introduirà en la conferència el model de Bridge*  d'Estils Relacionals. Aquesta metodologia serveix per conèixer-nos, conèixer als nostres interlocutors i adaptar la nostra comunicació a ells, de manera que ens entenguem millor amb la gent.

Inscriu-te!

Data: 17 de gener del 2017 de 19 a 21hs
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132 - Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management. Tots els assistents poden venir amb un convidat.