El cafè-entrevista amb Oriol Amat

Hora:
de 8:30 h a 9:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

“El paper de directius i acadèmics en la política”

La política no passa pel seu millor moment. Per motius molt diversos existeix un important desencís de la majoria de la població. En aquest context, ens plantegem qüestions com les següents: té sentit que directius i acadèmics, que no són professionals de la política, dediquin uns anys a intentar millorar la vida pública? Què pot aportar el món de l’empresa a la política i la gestió pública?

Oriol AmatToni AiraOriol Amat, catedràtic d’economia financera de la Universitat Pompeu Fabra, codirector del Màster en Direcció Financera i Comptable de l’Empresa a la UPF Barcelona School of Management (MDF) i actual diputat al Parlament de Catalunya, estarà amb nosaltres per respondre a aquestes qüestions i parlar de la seva experiència al Parlament mentre esmorzem en un ambient càlid i distès.

En el món anglosaxó i també en els països nòrdics és molt habitual que els directius d’empresa estiguin uns anys en el món de la política i l’administració pública. En canvi, en el nostre país, això és poc freqüent i les causes són molt diverses.

Tots aquests temes es parlaran durant l’esmorzar amb Toni Aira com entrevistador i moderador. El Toni és periodista, doctor en comunicació per la Universitat Ramon Llull i codirector i professor del Màster en Comunicació Política i Institucional de la UPF Barcelona School of Management (MCPI). Actualment, també dirigeix i presenta el programa “Els Spin Doctors”, a Catràdio.cat, on parla sobre comunicació política.

Inscriu-te!

Activitat gratuïta. Places limitades a 12 Alumnis

Per poder assistir al cafè –entrevista, és imprescindible que estiguis donat d’alta al nostre programa Alumni. Si encara no ets Alumni, et convidem a que t’uneixis a la nostra comunitat omplint el formulari “Fest-te Alumni”.