Doing Business in China, 19-27 de Maig

Hora:
de 10:00 h a 18:00 h
LLoc:
Fudan University, Shanghai (China)
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

Des de la UPF Barcelona School of Management hem organitzat una setmana a Shanghai on podràs guanyar coneixement de primera mà sobre la realitat asiàtica i el seu context empresarial. Del 19 al 27 de maig es realitzarà una formació amb prestigiosos acadèmics certificada per la BSM i la School of Management - Fudan University, valorada com la 3a millor universitat Xinesa i 7a asiàtica pel Times Higher Education Ranking (2018). També es visitaran empreses per tal de fer una immersió en la complexa realitat econòmica de la Xina.

El programa va adreçat a professionals que pugueu estar interessats a comprendre la realitat dels mercats emergents, les relacions govern-empresa i l'impacte de la gran transformació econòmica i política de la Xina en els negocis internacionals. Hem dissenyat un paquet "tot inclòs" que ens permet garantir una experiència inigualable des del punt de vista acadèmic, professional i personal. No és necessari que tinguis un coneixement previ en el mercat xinès.

Data: Del 19 al 27 de maig de 2018
Lloc: School of Management - Fudan University, Shanghai (China)
Pots trobar tota la informació aquí: https://goo.gl/GTi8BC