10è aniversari del Màster en Creació Literària

Balmes, 132-134
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

El Màster en Creació Literària commemora el seu 10è aniversari. Per a celebrar-ho, la direcció del Màster prepara una trobada d'alumnes i antics alumnes, amb un programa especial d'activitats en el marc del Laberint Festival que organitza la UPF Barcelona School of Management (BSM).

INSCRIPCIONS

PROGRAMA del 10è ANIVERSARI:

19.00 h La Central (C. Mallorca 237)

Presentació pública de l'antologia Nuevas voces de ficción latinoamericanas, Galaxia Gutenberg, amb la presència de Joan Tarrida, editor; Jorge Carrión, director del Màster en Creació Literària de la UPF Barcelona School of Management, i quatre dels escriptors seleccionats a l'antalogia: Mónica Ojeda, Carlos Fonseca, Mariana Torres i Gonzalo Eltesh.

20.30 - 21.30 h UPF Barcelona School of Management (Balmes 132-134)

Còctel per a alumnes, exalumnes i professors del Màster en Creació Literària i brindis pel 10è Aniversari.

21.30 – 24.00 h UPF Barcelona School of Management (Balmes 132-134)

Festa cloenda Laberint Festival.

Micro obert i Spoken Word amb la participació dels alumnes i exalumnes del Màster en Creació Literària.

Micro oberto a tots els públics del Laberint Festival i música amb DJ Virginie.