El cafè-entrevista amb Flavia Company

Hora:
de 8:30 h a 9:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Com poden el llenguatge i l’escriptura transformar-nos?

La revolució del llenguatge: l’acte del silenci

Flavia CompanyLes paraules sovint són una disfressa per fer-nos creure, a nosaltres o als altres, que vivim el que ens agradaria viure.

La revolució del llenguatge passa necessàriament per canviar no la manera en què parlem de les coses o de nosaltres mateixos, sinó per canviar les coses i a nosaltres mateixos. Per fer-ho, cal callar primer –l’acte de silenci- i observar, veure, conèixer, ser conscient i, després, fer possible un món, un jo, que mereixi les paraules amb què ens agradaria descriure’ls.

"La distància entre les paraules i els fets és sorprenent. Excessiva. Les paraules substitueixen trajectes, temps, sentiments. Són comodins. Les intercanviem. Són meves, són teves. Són les mateixes i no ho són. Cartes: et toquen algunes, voldries altres. Paraules guanyadores, perdedores. Projectils, recipients. Teulades, pous. Petites, immenses." (Haru, pàg. 298, Flavia Company).

Oriol AmatEn aquest cafè-entrevista Alumni tindrem el plaer de conèixer més profundament a Flavia Company, escriptora, periodista i traductora. Actualment, és professora del Màster en Creació Literària a la UPF Barcelona School of Management, del qual també va ser exalumna.

Oriol Amat, que al passat cafè-entrevista va ser la persona entrevistada, en aquesta ocasió serà el periodista i moderador de l'esmorzar. L'Oriol és catedràtic d'economia financera de la Universitat Pompeu Fabra, codirector del Màster en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa a la UPF Barcelona School of Management, diputat al Parlament de Catalunya i també autor de diversos llibres de finances.

Places limitades a 12 Alumnis. Activitat gratuïta
* Per poder assistir al cafè –entrevista, és imprescindible que estiguis donat d’alta al nostre programa Alumni. Si encara no ets Alumni, et convidem a que t’uneixis a la nostra comunitat omplint el formulari "Fes-te Alumni"