Branding and mobile communication: HUAWEI's Key Opinion Leaders Program

Email de contacte
info@bsm.upf.edu

INSCRIU-TE AQUÍ

Organitzat pel Master of Arts in Communication Management.

El programa KOL (Key Opinion Leader) de Huawei és un component fonamental i global i de l'estratègia de branding de la companyia.

L'èxit d'aquesta iniciativa és important no solament per a la pròpia companyia: molts investigadors de mitjans i escoles de negocis han mostrat interès per aquesta estratègia innovadora.

En aquest context, el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i la UPF Barcelona School of Management organitzen amb Huawei una taula rodona per debatre sobre el programa KOL de Huawei en un context acadèmic d'alt nivell.

En la taula rodona, els KOL presentaran la seva pròpia experiència i parlaran sobre les estratègies corporatives de Huawei i les noves tendències en la indústria del mòbil i la comunicació.

Programa

• Bienvenida - Carlos A. Scolari, professor del Departament de Comunicació de la UPF i coordinador de l'itinerari d'Estratègies Transmedia del Master of Arts in Communication Management.
  • Coordinació general de la taula rodona i presentació del programa KOL de Huawei - Walter Jennings, Vicepresident de Comunicacions Corporatives de Huawei Technologies.
  • Key Opinion Leaders:
    • Marsha Collier, autora, personalitat de ràdio i educadora especialitzada en tecnologia i en animar a empreses a utilitzar Internet per al màrqueting i comerç electrònic.
    • Dr. Craig Brown, emprenedor tecnològic, expert en Big Data i tecnologia, consultor de negocis i filantrop.
    • Enrique Dans, professor d'Innovació a IE Business School. En el seu treball com a investigador, diseminador i assessor estudia els efectes de la innovació tecnològica en les persones, les empreses i la societat en general.
  • Conclusions - Walter Jennings.
  • Preguntes.

L'entrada és gratuïta però és necessari registrar-se.

INSCRIU-TE AQUÍ