Bowie Talks: David Bowie is Branding

Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
Auditorio UPF Barcelona School of Management (c/ Balmes 132-134)
Email de contacte

Hosted by Màster en Estratègia i Gestió Creativa de marca

A David Bowie se li considera una marca total de la música i de la cultura popular dels últims 50 anys. Els seus valors diferencials dins de l'univers pop, els conceptes innovadors que va manejar artísticament per mantenir-se on fire durant tan llarg període creatiu, la seva capacitat per fer rendible el seu propi treball, la seva imatge i el seu discurs musical, van ser claus per a la creació de la seva identitat.

Canviant i transformador; la seva genialitat a l'hora de construir-se un lloc inesborrable en el mercat, entre el públic i en la societat situen David Bowie a l'olimp de les grans marques personals.

Va ser un treball estratègic del mateix David Bowie o fruit d'una sagaç intuïció el que el va portar a transmetre a tots els seus públics (i no només els seus seguidors) aquesta imatge atrevida, trencadora i cíclicament disruptiva que tan bé va encaixar en el mercat?

Quins van ser els eixos creatius que van acompanyar aquesta construcció d'una marca personal tan innovadora i alhora tan coherent?

Va ser el mateix David Bowie l'únic beneficiat de la seva pròpia imatge o altres marques publicitàries també es van associar a la seva imatge per contribuir a construir la seva pròpia marca?

Què podem aprendre dels investigadors socials, els estudiants, els artistes, de l'exemple de David Bowie com a constructor de la seva pròpia marca que enriqueixi la nostra feina i la nostra forma de veure el món?

Oriol Costa presentarà i moderarà una xerrada entre el fotògraf de Bowie, Denis O'Regan i la Dr Julia Jones, directora de Found in Music. Una sessió que a través de les fotos, les anècdotes viscudes al costat de Bowie en les gires mundials i la música, intentarà discernir els valors diferencials de l'artista dins de l'univers pop, els conceptes innovadors que va manejar artísticament per mantenir-se present i trencador durant el llarg període creatiu.

PONENTS

Denis O'Regan. Fotògraf de rock i fotògraf oficial de Bowie durant tres de les seves gires mundials.

Dr Julia Jones. Directora de Found in Music

Oriol Costa. Periodista i professor del Màster en Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF Barcelona School of Management

After Talk a la terrassa de la UPF Barcelona School of Management amb begudes fredes i DJ set

LLENGUA