Bowie Listening Room: Santi Carrillo presenta Young Americans

Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
Aula Polivalente de la UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132 - 6a planta)
Email de contacte

La Bowie Listening Room comptarà amb tres curator’s sessions amb experts que presentaran, analitzaran i contextualitzaran els àlbums més icònics de Bowie per després escoltar-los de principi a fi, en vinil i en una sala equipada amb un espectacular sistema de so.

Les sessions seran una autèntica experiència sonora, ja que s’utilitzaran dos altaveus Klipsch: altaveus de botzina, d’un metre d’alçada, de fusta i que no han estat modificats des de la seva fabricació, ara fa 70 anys.

Terecera i ultima de les curator’s session a càrrec de Santi Carrillo, director de Rockdelux. Ell se centrarà en l'àlbum Young Americans (1975), una oda al soul de Filadèlfia que va quedar reflectida en bona part de la seves obres de mitjans dels setanta.

Reserva la teva invitació