Bowie Listening Room: Alex Murray-Leslie presenta la trilogia de Berlín

Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
Aula polivalent de la UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132 - 6a planta)
Email de contacte

La Bowie Listening Room comptarà amb tres curator’s sessions amb experts que presentaran, analitzaran i contextualitzaran els àlbums més icònics de Bowie per després escoltar-los de principi a fi, en vinil i en una sala equipada amb un espectacular sistema de so.

Les sessions seran una autèntica experiència sonora, ja que s’utilitzaran dos altaveus Klipsch: altaveus de botzina, d’un metre d’alçada, de fusta i que no han estat modificats des de la seva fabricació, ara fa 70 anys.

La segona curator’s session serà en anglès i anirà a càrrec d’Alex Murray-Leslie, artista i investigadora en el disseny d’instruments amb tecnologia wearable i co-foundadora de Chicks on Speed. Ella se centrarà en la trilogia de Berlín (Heroes, Low i Lodger) que entren sens dubte en el top 5 de millors àlbums de Bowie. I és que Murray-Leslie ha viscut a Berlín i és una gran coneixedora de l’escena electrònica. Analitzarà aquests àlbums de culte en els quals Bowie va experimentar al costat del gran Brian Eno i el productor Tony Visconti amb l’electrònica i el ambient.

Reserva la teva invitació

Properament:

4 de juliol

Santi Carrillo presenta Young Americans.