La transformació de l'economia: implicacions per a l'educació

Data:
13/06/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Francesc PedróLes competències són avui dia la nova moneda de canvi en una economia en transformació, cada vegada més afectada per la globalització i l'automatització. Però, ¿quines competències són ja les més sol·licitades en les economies avançades i per què? Quines exigències s’estan plantejant sobre les polítiques educatives i quines reformes serien necessàries? Quines són les implicacions per a l'equitat i la qualitat?

En aquesta conferència, coneixerem les respostes a aquestes preguntes amb Francesc Pedró, qui treballa en el sector de l'educació de la UNESCO a París des del 2010, on lidera el servei d'assessorament en polítiques educatives. Amb anterioritat, va treballar al Centre de Recerca i Innovació Educatives (CERI) de l'OCDE on, com a analista polític sènior, va ser responsable de projectes com Teaching and Learning International Survey (TALIS) i New Millennium Learners Project. A més, el Francesc és catedràtic de polítiques comparades d'educació en el departament de ciències polítiques de la Universitat Pompeu Fabra. Alguns dels seus llibres més recents són Connected Minds. Technology and Today’s Learners (2012) i Le numérique: une chance pour l’école (2013).

Inscriu-t'hi!

Data: 13 de juny del 2017 de 19.00h a 21.00h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.