Com podem captar nous clients?

Data:
01/03/2017
Hora:
de 19:00 h a 21:00 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 - Barcelona)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

L’estratègia (la marca) i la tàctica (les vendes) són dos factors essencials per a la prosperitat i la competitivitat de qualsevol empresa. La realitat és que, per manca d’una correcta gestió, la majoria d’empreses de serveis no disposen d’una marca de referència o bé fallen en la venda dels seus serveis al client adequat. Durant la xerrada aportarem solucions a aquests problemes.

Destinataris/àries: directius i professionals d’empreses grans, mitjanes i petites de serveis i de serveis professionals.
Objectiu: donar a conèixer d’una manera pràctica com aconseguir el tipus de clients i vendes que la seva empresa o despatx necessita.
Francesc DomínguezPrograma:

1. Com generar la demanda adequada dels nostres serveis?
  2. Què ens contracta realment un client potencial?
  3. Com podem dirigir bé la reunió amb el client potencial per aconseguir que ens contracti?
  4. Preus o honoraris: com podem “superar” les objeccions dels clients
  5. Principals errors que hem d’evitar en el procés de captació de nous clients
  6. Col·loqui

Ponent:
Francesc Domínguez, alumni Barcelona School of Management del Màster en Direcció de Marquèting, Consultor Internacional de Màrqueting, pioner a Europa continental en Màrqueting Jurídic. Assessor de polítics (marca personal). Soci-fundador de Barton Consultants.

Inscriu-te!

Data: 1 de març del 2017 de 19 a 21hs
Lloc: UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132-134 - Barcelona)
Idioma: Castellà

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.