La transformació digital dels negocis, i de la societat

Data:
26/06/2017
Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management, Balmes 132-134, 080008 Barcelona
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

Per què ara parlem tant de "transformació digital" quan ja portem més de vint anys incorporant tecnologia i Internet a les nostres activitats?

Genís RocaAquesta sessió desgranarà l'actual moment d'Internet, els canvis tècnics i socials que estan confluint i el seu impacte en la manera d'organitzar els negocis i la societat. No només serà una sessió teòrica: separarem el gra de la palla a conceptes de moda com ara el Big Data, la Indústria 4.0 o la Internet de les coses, i s’oferirà un full de ruta per gestionar la situació, tant des del punt de vista empresarial com personal.

Ponent: Genís Roca, fundador i president de RocaSalvatella i Director del Postgrau en Transformació Digital de les Organitzacions a la UPF Barcelona School of Management. Actualment és membre del Consell Assessor en Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la Generalitat de Catalunya, membre del Consejo Asesor del Centro de Investigación de la Corporación Mondragón i de la Mondragón Unibersitatea, membre del Consejo del Observatorio para la CiberSociedad i membre del Consell Assessor TIC de l’Ajuntament de Barcelona entre d’altres.

Inscriu-t'hi!

Data: 26 de juny de 19.00 a 20.30h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (c/Balmes 132)

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.