La (RE) definició estratègica: La nova forma de generar valor

UPF Barcelona School of Management, Balmes 132-134, 08008 Barcelona
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

La  generació de beneficis empresarials i la generació de beneficis socials s’aproximen a través de la generació de capital social.
El 81% dels consumidors espanyols esperen que les empreses participin per a millorar les comunitats en les que operen.

Enric Jaulent

Les empreses poden ser les impulsores de la millora de la societat. Una opció o una obligació? Vine a escoltar la ponència d’Enric Jaulent i a debatre-ho!

Ponent: Enric Jaulent. Professor i col·laborador en  UPF Barcelona School of Management, UPF, ELISAVA, i Universidad Diego Portales (Xile). Consultor associat de la UPF Barcelona School of Management, en temes de estratègia, Màrqueting, Comunicació  y Responsabilitat Social. Consultor en la definició i implantació d’estratègies de management, en processos comercials, de focalització al client i canvis culturals, des de l’òptica de màrqueting, comunicació, i  la responsabilitat social. Soci-Director de Diferentis.

Inscriu-t'hi!

Data: 29 de juny de 19.00 a 20.30h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (c/Balmes 132-134)

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC.