L’impacte de la quarta revolució industrial en el món del treball

Data:
27/06/2017
Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management, Balmes 132-134, 08008 Barcelona
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

L'anomenada Quarta Revolució Industrial ja està començant a impactar en el món del treball. D'acord amb un estudi del MIT, un robot substitueix de mitjana sis llocs de treball i, a més, promou que els salaris baixin un 25%. I segons la International Federation of Robotics al món hi ha actualment 1,5 milions de robots i s'espera que en 2025 n'hi hagi 6 milions. El Banc Mundial diu també que el 60% dels llocs de treball es veuran afectats per aquestes innovacions disruptives. Entre els llocs de treball que es poden veure més afectats hi ha els de les àrees de comptabilitat, control i finances.

En aquesta sessió es proposaran accions per a avançar enmig d'aquest canvi tan disruptiu.

Xavier Puig i Oriol AmatEstarà presentada per:

Oriol Amat, catedràtic d'economia financera i comptabilitat de la UPF. Director del Màster en Direcció Financera i Comptable de la UPF Barcelona School of Management, economista i president de l'ACCID i actual Diputat al Parlament de Catalunya. Autor de nombres articles i del vídeo bloc d'Economia i Finances "Patrimonia”.
Xavier Puig: soci i conseller en Gesiuris Asset Management (gestiona, administra i representa institucions d'inversió col·lectiva de caràcter financer)., Director de Cursos de Banca i Finances a UPF Barcelona School of Management. Professor del departament de finances UPF. Doctor Administració d'Empreses UPF. Autor de nombrosos articles i del vídeo bloc d'Economia i Finances “Patrimonia”.

Inscriu-t'hi!

Data: 27 de juny de 19.00 a 20.30h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (c/Balmes 132-134)

Conferència gratuïta. Aquesta formació està restringida als estudiants i exalumnes de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC. Només els Alumnis de la UPF Barcelona School of Management i UPF-IDEC (inscrits en el programa Alumni) podran portar un convidat. Tant l'Alumni com el seu convidat s'hauran d'inscriure a través del formulari de la conferència.